w

Igår gjorde jag absolut ingenting, kollade lite oth men somnade .

Idag väckte mamma mig vid 10 och frågade om jag ville med till mormor och äta frukost men jag orkade inte var helt trött. Gick upp en stund efter och åt lite och sen ut i trädgården. Skitvarmt har det varit idag.
Cyklade till limhamn med mamma för att köpa hårfärg, lindex hade stängt. och dom andra affärerna vi kollade i hade inte min hårfärg :( !! var tvungen att ha den nu innan studenten .
Stack hem sola lite till och sen vid 4 körde mamma och jag till mobilia, köpte färgen och sen en vit liten väska :)

Ser ut som jag klarade nk provet.. men man vet aldrig med honom en i min klass fick ju ett mejl om omprov klockan 22.00 i fredags, hur dum får man vara..
iaf. inte lönt för mig att gå till skolan imorgon så jag sticker till stranden istället med rebbbbbe, vilket det kommer bli nästan hela veckan, på dagarna sen på kvällen andras studenter :D. sen klockan 15.00 är det utsparkslekar. haha

Ska färga håret nu tror jag .. sen ut lite med matte :)

ciiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0