w

fattar inte hur små äckliga svin leker asmycket och tror dom är störst, bäst och vackrast blabla hit och dit.
känner inte ens dig och du ska komma och bestämma vad jag ska göra hit och dit? noway.
du kommer från ingenstans också, herregud asså. får feta spel på diiiiiig och din fule kompis också för den delen. känner ingen av er och det är jag verkligen glad för.
jag frågar var min kompis är och jag blir "inblandad", snälla låt mig va.

yooooooooou suuuck !

det jag hatar mest är när folk ska försöka bestämma vad jag ska göra och inte göra. så försök inte.


klarar tyvärr inte av sånt folk :) .



Kommentarer
Postat av: jeppan

I AGREE

2009-05-04 @ 14:04:22
URL: http://rebeccaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0