woo

kom hem nyss, ska bara ta nya kläder sen ska jag hem till min fina och sova där inatt :)
imorgon har vi bara en lektion på morgonen sen slutar så ska antagligen träna då eftersom jag e ett fetto som nt har tränat på hela veckan eller förra, usch !!

äckelbusschaffören skällde ut mig när ja kom på bussen fick spel på han skaka lite på huvet sen pallade jag ine mer så ja gick och satte mig.

ska kanske till skolan imorgon kväll, denmark is comming :) sen på fredag lediga och buddha i helgen antagligen med jeppaaaaaaaaaaaan , längtar som fan vi kommer ha så jävla kul =/ .. laddade som fan efter idag kan jag looooova!! <3

trodde riktigt mycket fel om en sak, men som sagt sannignen kommer alltid från någongång . idag gjorde den . fine!

känns som allt e fixat till studenten , den saken som klydda blev fixad idag, snackar nt om flak :S snacka om en annan sak som angår me and my girls :) . fattar inte hur tjejerna i klassen kan ha kommit så nära med tanke på hur de va i början , massor av hat men inte alls nu.. love you giiiiiiirls !

iaf måste sticka nu , ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0