you make me wanna

Har varit inne i limhamn på banken och tagit ut matpengarna :) sen gick jag till kakboden där min syster jobbar, fick lite frukost, haha och sen åkte jag och robin till systembolaget handlade EN cider, haha. till lilla förkröket hos jeppan ikväll.
Sen körde vi till lidl så gick han och handla sen blev jag körd till busshållsplatsen och tog bussen hem!

Duschade för jag trodde att mamma och jag skulle åka till skopunkten men det blev inte så. Ska antagligen dit imorgo eller söndag istället.
skönt att ha dusch klart iallafall. Ska vara hos jeppan klockan 5.. men tror nog att jag åker dit lite tidigare!

Vi hann inte kolla klart gossip igår såklart, kollade på det från typ 21.00 - 03.00 .. haha.
jag skulle ha mina "5 minuters" sovpauser, men det blev typ 20 minuter. När jag vaknade så sa jeppan att jag hade snackat i sömnen och om en viss person, blev jätterädd :( haha men det var inte sant. dom LJÖG för mig!! vafan vet jag när ja ligger där och sover så fint.
En sak som jag vet var att sandra frågade något om något i gossip så tänkte jag medans jag sov att jag svarade så blev det helt kosntigt så vet inte om jag hade svarat henne eller inte..
Vi tog lite pauser då och då. behövdes verkligen.
Jag satte mig på en stol sen så jag inte skulle somna, heeelt förvarmt i sängen med täcke.
somnade på mitt skrivbord så jag tänkte nej ska inte somna mer nu så satte jag mig på golvet, men somnade på stolen då :( haha (som jag lutade mig på)
Blir sjukt sliten efter en dag på stranden, det kan jag lova.
Så det slutade med att vi stängde av det för sandra hade somnat och jeppan var nog påväg också att somna.
jag gick in och la mig i mammas säng och sen somnade så fint såå.

Vi ska forstätta kolla gossip efter studenten när vi har typ all tid i världen :)

haha fick precis nya frånvaro lappen, det jättefint ut .. från att vara nära på att "inte få studiebidraget" till 0,9 !! haha men hela lappen är typ rosa. (sjukanmäld, giltlig frånvaro)

Nu ska jag fixa lite faktitskt . studentbal ikväll!
Byyegh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0