aa ..

Idag var det körskola, det gick bra och jag tror faktiskt att jag börjar bli riktigt duktig haha. Efteråt tog jag bussen till Västra hamnen där pappa var och sen körde jag därifrån hem. Skulle egentligen ha åkt och tränat idag men känner att jag inte alls mår bra så det blir imorgon och på onsdag istället.

Jag har varit inne och kollat på lite utbildningar eftersom jag har tröttnat på att bara gå hemma och knappt göra någonting. Jag har velat läsa spanska utomlands, åka till norge och jobba efter nyår och gå en bartenderkurs.
Gick in och läste om bartenderutbilning igen och har bestämt mig för att göra det om jag inte har fått något bra jobb inom 2 månader.
Det blir antingen 18 Januari - 12 Februari eller 15 Februari- 12 Mars såfall, i Thailand. En ifrån utbildningen ringde mig nyss också och pratade lite om det och det verkar skitbra.

Ska prata mer om det med mamma när hon kommer hem, sen får jag se hur det blir med det hela! Skulle iallafall vara skönt och riktigt roligt.

Sen .. nu har sandra flyttat på riktigt och ehm ja.. det känns tomt.. och konstigt :s , kommer väl vänja mig ehehe..


Kommentarer
Postat av: sandfra

love U Sis

2009-11-04 @ 08:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0