David guetta och lördag

Förra fredagen så var jag och fyllde i min tatuering eftersom den har blekts :S . Jag hade glömt "smärtan" men det gick ganska snabbt. På kvällen var det slagt. Förfest hemma hos bylund. Känns nog som att spriten gick direkt ut i blodet hah. Man får inte, eller det är inte bra att dricka samma dag som man tatuerat sig. Men väldigt rolig fredag haha förutom att min fot fastnade under en stor sten (som håller uppe stängslet i kön) och att jag fick en klack på exakt samma ställe några timmar senare. Fick ett stort och svart blåmärke på foten :( .
Emilia och jag kom till vip kön om det nu fanns någon vip. Duktig på att "tränga" sig fram är hon så vi kom in ganska snabbt :) . När vi kom fram till vakten så säger han att våra biljetter är falska och att vi skulle gå ut därifrån. Vi sa att vi har inte betalat 200 kr för ingenting och så skyllde han på att det var den som sålt biljetterna till oss , att det var den som lurat oss. Vi var påväg ut men så stoppade en vakt oss och frågade om han kunde få kolla på våra biljetter, han kollade på dom och sen sa han att dom inte alls var falska och att vi kunde gå in .

Det tog kanske en timme, sen var jag av med allihopa. Träffade på lite folk under tiden jag försökte hitta dom som jag var där med. Omöjligt. Det var så jävla mycket folk. Jag hörde att någon kallade på mig, det var ann-louise så jag gick till henne och pratade med henne ett tag men sen skulle hon gå och då såg jag en från min skola som jag gick till istället. Jag träffade hans kompisar också som jag inte har träffat på över ett år haha och sen va jag lite med dom. Vi tog en shot och sen började jag leta igen. Fick sms "kom till mitten", "kom dit", "är längst bak" .. jaha? men det var inte så jävla lätt.
Tillslut så hittade jag anna helt ensam längst fram vid david guetta . hahah så söt bebisen va.
Vi skulle gå och ta våra jackor och sen sticka därifrån. Tror att vi stog 20 minuter i kön.
När vi kom ut så träffade vi oliver ett tag, galen människa. Sen stack vi hem och sov.
Jag hade helt okej kul, fast jag var själv nästan hela kvällen haha. men det var lätt inte värt 200 kr.

På lördagen kom jeppan till mig efter jobb, vi åt en fin middag och sen deckade vi ganska tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0