hallålå

Vaknade ungefär för 5 minuter sen av att jag har så jävla ont i min arm och mår skitilla. Ligger klarvaken nu och vet inte vad jag ska göra. Jag drömde att jag tatuerade in "korkad" i min nacke, och den var rikigt ful:S hade ångest som fan minns jag, sen drömde jag något annat som var riktigt hemskt. Minns inte, har bara svaga bilder i huvet. 

Igår, just de. Jag trodde att jag skulle få pappas "stöd" men ikke, haha han som skulle tagit mig till doktorn och va snäll där. Nej det skulle han inte längre, han dummade sig och gjorde det värre för mig haha . Min syster ringer min innan och va ledsen och gjorde mig ännu mer osäker, okej förstår dig sandra <3 . Stack dit med annika som hade fått sin kallelse tills igår som tur va, hade inte kommit iväg annars . Jag visste inte om jag skulle få göra den, men när vi kom in till själva stället så fick jag skriva i en lapp. Det var typ 4 stolar man kunde välja mellan sen var de en fet "läktare" kallar jag de iaf för vet int evad jag ska säga.

såå .. vad ska jag göra nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0