!!

Jag är så jävla trött, och det är skitkallt osvosv! Imorse gick jag upp halv 8 och tog bussen 1 timme senare. Senast jag tog bussen så tidigt på morgonen var när jag gick i skolan :( haha. Iallafall, jag skulle till körskolan. Det gick bra men var nervös tydligen haha, ingen aning om varför. När den var slut kom pappa och hämtade mig så åkte vi till Rosengård för vi skulle handla på city gross.

Vi stod i en gång så visste jag att jag kanske tog lite väl mycket plats, men inte så man inte kunde komma förbi. Så kommer de 2 gubbar, den första går förbi utan problem men den andra haha han bara puttar mig i ryggen och säger : FLYTTA DIG !!! Hahaha jävla idiot tycker jag, och pappa bara vaa? Sa han så? hahah.. mmh .


När vi var klara så körde vi vidare till jägerso för att hämta ut min fina mobil. IGEN. Älskar the phone house i jägersro!
Nästa gång det händer något med den ska jag ha en ny, punkt slut. Jag orkar inte lämna in den varannan vecka.

Nu ska jag faktiskt gå, har lite saker att göraaaaaaaa :)

ciaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0