....

Jag är inte till för att gå upp klockan 7 på morgonen . Det funkar inte! Gick ändå och la mig vid halv 11 igår men var endå lika trött. Riktigt varmt var det också, hade glömt att stänga av elementet så när mamma kom in imorse så var det som om hon gick in i en bastu! haha :( .

Jag åkte med mamma till hennes jobb för att fixa klart det som jag inte hann igår och sen tog jag bussen till körskolan vid 9. Mina ögon var knappt öppna och allt var så jobbigt tyckte jag (u) ..
När jag var klar visste jag inte att pappa stog parkerad utanför så jag bara började gå därifrån och han sa ingenting heller, jag fick märka det själv haha :S . Vi åkte inom expert för jag får sms hela tiden om att jag har saker att hämta ut (min kamera) som jag har gjort för ett tag sen nu.

Har precis ätit och nu ska jag sticka iväg och passa 2 små bebisar.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0