:)

Lördag

Stan med elle och jeppan på dagen sen träffade vi några från deras jobb och gick till maskot. När jag kom hem så åt jag lite snabbt och fixade mig och sen hämtade andre mig och elin så körde vi till sandra och robins inflyttningsfest.
Jag hade inte så kul i början men de blev bättre mot slutet. Drack inget. Hade skitont i huvet så var tvungen att gå hem. Andre körde oss hem igen, inom statoil bellevue.
Jag har inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde då :( . Jag fick skitont i magen haha och huvudet blev sämre.
Gick och la mig när jag kom hem men jag kunde inte somna för jag mådde skitilla och trodde att jag skulle spy + jag hade riktigt ont i huvudet. Kändes som någon stod och studsa en boll i mitt huvud. Tillslut somnade jag väl men de var så hemskt.

Vaknade upp på söndagen men skitont i halsen och huvudet. Jag låg i sängen hela dagen. Lite feber som gick upp och ner och halsen va värst.
Idag är det bättre.

Måndag 
Tisdag
Onsdag
Torsdag - STOCKHOLM :)

Äntligen bort från malmö haha, tror vi har väntat 4-5 veckor nu .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0