fireflies .. ?

söndagen: Natta frågade om jag ville med till Nova Lund och det ville jag så hon kom och hämtade mig sen stack vi, inom jägersro också för skopunkten i lund är fan inte okej. Vi handlade mat när vi var klara, inom mig en liten stund och sen hem till henne. Vi gjorde mat och spelade super mario. Sen skulle vi sticka till Bokskogen för vi skulle gå en runda som vi hade lovat eftersom vi hade ätit skit. När vi kommer dit, in på parkeringen så stänker det upp vatten på fönsterrutan haha. Vi blev skiträdda och skrek till. Jag sa till natta att hon skulle köra därifrån snabbt som fan.
Vi stack hem till matti istället och kollade på sunes sommar efter den så åkte vi hem och sov direkt. Skittrötta var vi.

Måndag : Vi gjorde oss klara och sen stack vi till toys och när vi var klara där så åkte vi till skolan för att prata lite med syv om någon utbilning som natta kanske vill byta till. Efter de så stack vi till hennes skola för att prata med dom där istället men dom va inte där så vi åkte hem till mig istället och gjorde mat och chillade. Tror att vi stack och tränade sen ... :S .

Tisdag minns jag inte vad jag gjorde, kanske så tränade jag :S
Onsdag: Jag stack upp till stan till arbetsförmedlingen för att jag hade blivit kallad på möte. Efter mötet så träffade jag amanda och natta typ 10 minuter och sen stack jag hem. Elle kom hem till mig vid 6 och vi åt tillsammans. Vi skulle träffa amanda och natta uppe i stan vid 9 eftersom vi skulle se Michael Jackson bion. Riktigt bra var den. Skitsöt var han också :( . Innan bion började så var det en "dansgrupp" som dansade. Jag trodde att jag skulle dö lite grann. Det var så jävla fint alltså och sjukt coolt.

När bion var slut så körde vi lite folk till etage och sen stack jag och elle hem till henne. Vi spelade super mario haha och pokemon.
"pokemon är så jävla roligt". Det var inte alls roligt tyckte jag. Elle fick en dum ide : att vi skulle åka till bokskogen klockan 12 på natten. Det var nog det sjukaste jag hörde den dagen.
Jag började må skitdåligt och trodde att jag skulle spy så jag ville sova.

Torsdag: jag skulle på körskola 10.15 men eftersom jag var sjuk så ringde jag till dom och sa som det var. Vi sov vidare efter jag ringt och vaknade upp lite senare. Klockan 1 skulle vi vara hemma hos mig för att jag hade sagt ja till sandra om att passa Linneas lilla eddie. Passade han i typ 2 timmar och sen hade elle bestämt med aldin och adi så vi hämtade dom och åkte till Hornbach för elle skulle handla saker där. Efteråt handlade vi mat och sen hem till elle och gjorde en skitgod maträdd. Aldin gjorde (jag hjälpte till :D ). Annika kom också dit ett tag.

Fredag: På dagen åkte jag till sandra och robins lägenhet och målade vit färg i köket. Riktigt fint blev det. På kvällen så blev det biljard. På eftermiddagen på lördagen hjälpte jag också till med att packa upp deras saker osv. Tyckte att det var så kul :( . Vill själv flytta lite grann.

Idag har jag också varit där och skulle hjälpa till men jag skadade min tumme direkt så jag blev en bebis och kunde inte göra något på ett tag. Vardagsrummet och sovrummet är mina favvorum än så länge ;) haha.
Ska kanske ut en runda med henke sen, får se hur det blir med det.

Film eller något nu, har skitont i huvet. ciao

orkar inte lägga in bilder för allt ligger på hårddisken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0