fisk

Dagen började bra, på kvällen blev den mindre bra. Jag råkade sabba mammas mobil. Den är helt i sönder. Displayen är helt vit när man försöker sätta igång den och den börjar spela konstiga ljud. Inte alls okej!
Jag och mobiler funkar inte. tyvärr. Nu har jag fått ta pappas nokia som jag inte fattar ett skit av, skickar tomma sms osv osv.

Eftersom mina föräldrar inte har varit hemma idag så var jag tvungen att göra mat själv så fick gå till ica och handla något. Det blev spagetti och köttfärssås, helt okej men endå inte jättebra.
Efter jag ätit så gick jag ut och träffade m, va ute ett tag sen gick vi hem till honom en stund och sen till mig.

Jag känner mig så korkad haha, jag har kämpat med att ställa in datum och tid på mobilen och självklart klarade jag de inte. Jag bad honom om hjälp, han bara trycker lite så är de klart. Hahah =/ .

Nu ska jag sova, har lite saker att göra tomorrow =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0