jag är så jävla klumpig idag !!!!!

Jag sitter på golvet och målar i rummet, brun färg. (har mobilen i handen,pratade i tfn) Jag hade bytat till mammas vita mobil för jag lämnat in min egen igen. Vad händer ..? SÅklart att jag lägger ner den vita mobilen på tidningen i den bruna färgen . Dén vita mobilen blev brun :( . hahaa men jag fick bort de tillslut !

I färgaffären så råkade jag välta en sak, inte alls okej. men han blev inte "arg" haha och han sa att det inte gjorde något :p .

Jag pratade i telefon på högtalaren, hade den i knäet. Har datorn framför mig och jag skulle sätta mig närmre den, och hade glömt att jag hade mobilen i knäet och tjoff den hoppar rakt in i datorn. Samma sak hände i lördags haha hade den i knäet och skulle ut ur bilen, den flög rakt ner i marken och alla delar hoppade av. =(

Jag suger.

Om en timme ska jag ut med jeppsson, och ikväll fixar vi det sista till sthlm :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0