Just the two of uuus (8)

Jag och mamma skulle iväg och träna imorse men det var mycket tvek pga vem som skulle hålla den. Vi var ute och gick en runda istället och sen så åt vi frukost. Sen duschade jag och gjorde mig klar så åkte vi till svågertorp. Skulle fixa gardiner till mitt nya rum ehehe.. Sen inom på jysk.
Jag vill inom djuraffären haha och jag blev så jävla kär i en sköldpadda men när jag såg på den nämre så var den inte så fin :( , kroppen var lite äcklig. Skitfina fiskar också som jag ville ha haha, men fyfan vilket jobb. aldrig mer.
SEN .. fåglar. Jag vill ha en liten fågel som man kan lära prata. Dom har en där i sin affär haha. Den pratade faktiskt lite men det var nog på kinesiska lät det som =/ .

Jag kollade onetreehill när jag kom hem och somnade, sen sov jag ett tag till för jag mådde sjukt illa. Blev väckt när det var mat. Kunde inte resa mig ur sängen jag bara somnade om några gånger innan jag kom upp. Jag har börjat kallsvettas(?) , fryser som fan fast jag sitter med filtar, element och ljus. (pga de är kallt i rummet) men jag fryser endå.

Jag får se om jag mår bättre om ett tag, ska såfall till sandra&robin som jag typ har lovat lite, till caroli eller bara vara hemma. Ska hem till dom imorgoneftermiddag på lite inflyttningsfest med vuxna skulle jag tro :p .


jag saknar göteborg + folket där. Sjukt annorlunda.  <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0