lördag

Jag är så jävla trött och blir snart irriterad för att jag inte hittar mina jävla tv-sak. Imorse väckte mamma mig vid 10 för att jag hade sagt att jag skulle följa med till en outlet idag. Gullared, haha så jävlal löjligt, det var riktigt fattigt också. Sen var det något i jägerso och skopunkten och allt de där. Hittade inga skor, det suger.

Sen körde vi vidare för att kolla på färg men såklart så ska alla färgaffärer ha stängt just idag så det blev att köra hem, inom limhamn och lämna av sandra.
Pappa hade varit jätteduktig och gjort asgoda bullar haha och som vi åt lite och sen åkte han och jag till svågertorp. K-rauta är absolut min favoritaffär . Vi fick världens finaste hjälp av en som jobbade där, vi skulle fixa färg. När vi kom hem så började jag och mamma måla direkt. Det kommer bli riktigt fint trooor jag.
Imorgon ska vi kanske dit och köpa en till färg, fast annan nyans :D .

Duktig var jag som körde både dit och hem. Har precis målat klart det sista, blev trött efter de så ska nog bara lägga mig och kolla onetreehill.

Jag förstår inte vad som hände inatt för när jag vaknade så låg min data öppnad på golvet bredvid sängen uppochner .. ? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0