meemories

Igår gick jag och la mig halv 11 på kvällen och vaknade klockan 8 imorse och var ganska pigg. Gick upp och kollade i huset och fattade ingenting så jag gick och la mig igen och ställde min klocka på halv 12. Riktigt skönt var det att sova ut.

Klockan 14.15 var det körskola, jobbigt. Har haft körskola mån,ons och tors denna veckan. När jag var klar gick jag till gustav för att träffa rebecca. Längesen jag var i stan känns det som.
Jag lämnade även in min mobil igen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , jag hämtade ut den i måndags för den hade varit på "lagning" och lämnade in den idag. skitbra <3<3<3 .
Det är fjärde gången nu så dom reklamerar den nu och det är sony ericsson som får ta beslutet om vad som ska göras. Om jag ska få en ny, en uppföljare eller vad han nu sa :) . Svaret får jag veta på måndag eller tisdag.

När det var gjort så stack vi till våra bussar. Jag gjorde lite mat och nu har jag kollat 3 avsnitt av onetreehill . Var ett tag sen jag kollade de också (u) haha.
Det blev ingen träning för mig idag för jag har fruktansvärt ont.

Vid denna tiden om exakt en vecka så har vi väldigt roligt i Stockholm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0