oh

Ja, innan idag var det en liten inflyttningsfest för släkterna, den riktiga är ju på lördag  ;) hehe. Kul det var att träffa robins släkt, trevliga var dom :) . Vid halv 5 stack jag ut till bussen och mötte j så gick vi och träna.

Jag hade feber innan idag/morse ..soo? hade inte de då, men däremot känner jag de nu haha att allt inte är som det ska, men kände att de var dags att träna eftersom jag har sugit på de som fan this week.
Ska sova nu för imorgon är det körskola tidigt och jag är så jävla besviken för de. Orkar inte !!!!

Jag blir så fruktansvärt irriterad och vetifan vad jag ska ta mig till, vad ska jag göra... ?
Jag har också tröttnat på malmö riktigt,riktigt,riktigt
jävla mycket också.
Att slippa "det" och Malmö är det bästa som hade kunnat hända nu .. "deprission" innan sthlm, javisst! och jag kan ge mig fan på att den kommer tillbaka efter stockholm!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0