Riktigt bra

Har bokat biljetterna upp till stockholm nu, bara hem kvar och 2 nätter på ett hotell. Så jävla bra det ska bli. En galen torsdag - söndag.
Vår planering om vi ska kalla det så ser riktigt bra ut tycker jag. Jag vill ha den 26 November 05.14 nu!

Har varit på körskola idag, den gick bra. Efter tog jag bussen hem och kollade lite på tv. Halv 6 kom johanna hit för min syster skulle ge henne tui na. Längesen jag träffade henne, lite prat hann vi också med!:)

Tror att jag ska kolla på en film som jag fixat eller så blir de dom 2 sista avsnitten på onetreehill haha. Måste ha säsong 4. Om johanna är jättesnäll så fixar hon den till mig på söndag, för då ska hon till ullared:D .
Imorgon ska jag nog inte göra något speciellt på dagen, på kvällen ska jag äta middag med min syster eftersom annars hade jag fått äta själv ehehe. Sen blir det chiiiillllaaa :)

ciao

har fått tillbaka min kamera förresten, den har varit på laddning igen. Jag och mobiler/kameror är nog inte de bästa tillsammans ;) .


haha eddie så söt. Linneas hund som jag och elle passade i några
timmar förra veckan :D. Han är så liten (a).


denna bilden gillar jag inte :( . Alla ska alltid trakassera min fina nalle?:S

Igår påminde Jeppan mig om hääälseeena..  aj aj och AJ !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0