shut it down

Följde med mamma och pappa till ikea, jag ogillar det fortfarande men lite bätte idag när jag fick saker (a) . Skitmycket folk som vanligt + att en jävla gubbe körde på mina hälsenor jeppan, haha nej usch. Han körde på mina fötter bakifrån med sin jävla barnvagn så jag fick hoppa in i ett "hål" så han kunde gå förbi.
När vi äntligen kom ut från ikea skulle vi till någon spisaffär eftersom vår kära ugn har lagt av.. nästan iaf.

Jag och mamma gick inom rusta snabbt för att leta efter en sak. Det blev tyvärr inget k-rauta idag, men imorgon ska jag kanske följa med pappa dit och handla mer färg till rummet.
När vi kom hem så började jag måla rummet för andra gången och sen hjälpte pappa mig för jag började få så ont i mina händer. Sandra kom hem en stund idag och åt och sen följde hon med mig och mamma till statoil och en liten runda. Sen har jag bara kollat onetreehill, det är såååå bra.

Nu kollar jag på pollyfilmen och ska alldeles strax sova. Blir nog upp till stan också imorgon :) . Ska komma ihåg att lämna in min mobil IGEN. Jag har typ precis fått tillbaka den men den är redan konstig, jag borde få en ny mobil eftersom det är 3-4 gånger den åker in på lagning. Det är inte okej enligt mig.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0