AJ kanske?

Har precis kommit hem från tandläkaren, gjorde riktigt jävla ont haha! Hårdhänt eller något , ont gjorde det iallafall!
Jag trodde att jag skulle ha hål eftersom jag har haft 8,10 eller 12 påväg att bli hål innan :( inte så bra.
Han som hade mig idag började prata om karius, haha vafan de låter inte speciellt bra ? vad är det för något..
När jag gick därifrån hade jag riiiiktigt ont i mina käkar, dom var helt ömma. Känns som han bara slet och drog i dom.

Träffade micke där uppe också, hade tid efter mig. Ett tag sen man träffade gammalt folk från sundsbro , roligt roligt =) .

Har övningskört idag också, blir antagligen körskolan nästa vecka. Väldigt nervös är jag för det!

Nu måste jag sticka, har lite saker att göra! :)

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0