come with me

Kom hem för ett tag sen från fete, men ska träffa henne snart igen.
Igår åt vi skitgod mat och sen chillade vi framför tvn. Vi kollade svenska hollywoodfruar. För första gången såg jag det. Haha dom är fan inte okej alltså.
Eftersom tvn suger på Måndagar så fanns det inte att titta på (för min del) haha så vi stängde av den och snackade om allt i någon timme och sen deckade vi.

Vaknar imorse av att mirlinda ringer på dörrklockan som fanfanfan för hon hade slutat jobbet då och kom med bullar. Johanna börjar skika sussie sussie, klokan är blabla du måste uuppp , du ska diska! jag förstod att hon "ljög" haha. Sen tyst en stund sen kommer hon, SKA DU INTE SÄÄGA HEEJJJJ?????!! haha, vänder mig om och säger hej till mirlinda haha och sen sova lite till tycker jag, men nej då börjar johanna skrika igen, vakna vakna!!! haha jävla stör :( .

Vi gick upp och åt dom cpgoda bullarna och sen städade vi haha johanna och sen nu stack hon på massage på Ön och jag hem. När hon är hemma ska vi sticka upp till annestad igen och göra lite saker sen kanske till ikea också!
Haha känns som att jag är där varje dag :D .


elle och jag, förra eller förrförra sommaren ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0