heh

Igårkväll blev det film litegrann hos matte och annika. Eftersom matte satte på skitfilmer hela tiden så blev det att vi kollade på Bert istället haha rktigt "söt" . Blev inte så sent. Matte följde mig hem en bit för jag hade råkat glömma en film som han skulle låna av, slapp gå själv i dom hemska minusgraderna.

Imorse  väckte pappa mig vid 6 halv 7 , skulle egentligen upp och träna med honom men jag orkade inte. Behövde typ sova. Jag somnade om och vaknade vid 11 typ och då stack jag upp till mormor med ett simkort så hon kan använda sin mobil. Sen gick vi till ica och sen stack jag hem. Angelica kom hit ett tag, längesen :) . Vi stack hem till henne snabbt för att hämta några skivor om körkort så jag kan öva på det!

min JÄVLA syster ringde och bokade körlektion till mig i nästa vecka! Galen som fan är hon och jag är sjukt nervös.. tror jag. Hon sa till dom att jag inte vågade ringa själv :( . vågar gör jag men vill ju inte för det är läskigt!Skämmer ut mig gör hon, och robin skämde ut mig som fan i ullared. hahah jag gillar det inte helt enkelt.

Lagat mat och ätit nu med syster. Skitgott! Antar att det blir fest ikväll! :)
ciao!


Kommentarer
Postat av: sandra

men sussie, är jag verkligen så hemsk?!? :(

2009-10-16 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0