human nature

Elles och mitt lilla förkrök i lördags var ganska lyckat! Haha sjuk i huvet är den människan. Vi kollade upp en sak på youtube och sen var vi igång! =) Elle var sugen på karaoke också verkade det som, tog skivor och leta upp sångtexten i ett häfte som var med, självklart turades vi om.
Sen vid 1tiden stack vi hem till matte ett tag för att han fyllde år och hade lite folk.

Idag har jag varit på körskola, och ja det var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. Fick en översoft lärare. eller man valde ju haha. Efteråt skulle jag vänta i stan på mamma i 2 timmar, pallade inte de så stack till hennes jobb. Sen upp till stan för att vi skulle köpa en klänning till mig men hejdå till den och alla andra som var så jävla fula på!
Sen snabbt inom matas, träffade en mamma till gamla laget pratade med henne och fick väldigt fina rosa korset haha! (a) sen tog jag bussen hem för mamma skulle träffa en vän! =) . Jag var inom arbetsförmedlingen också och fixade lite saker som behövdes.
Jag har gjort ritkgit god mat, trodde inte de skulle bli gott men fan så duktig jag var.

Angelica frågade om jag ville följa med till alle ikv, men jag visste inte om jag kunde eftersom jag inte har fått svar av elle än. :( .så stannade hemma sen frågade alle om hon skulle sova här så kunde hon åka med angelica hem när hon skulle hem.
Nu ska jag kanske kolla oth eller ut en liten stund med en gris:( .

human nature är min favvolåt förtillfället tror jag.

Igår efter jag hade tränat sa jag till johanna att jag var skitsugen på vitlökdsbröd "mitt fettosug" försöker vinna över mig. Så sa hon nej sussie du får inte!!! nu är det bara nyttigt som gäller. Hon ringde mig för någon timme sedan och sa att hon sitter och äter chips och choklad! haha så jävla tjock alltså! =/ hon sa också att det var hennes sista fettodag, men om jag känner henne rätt så är det inte så! du vet det själv din lilla tjuggis <3.

Jag har också tappat min data i golvet idag! Jag är så jävla duktig! Vet inte om den har gått isönder eller något, men innan så pillade jag lite på den så kände jag att man kunde trycka ihopa den lite på sidorna såå ..

Done.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är ett riktigt litet fetto du, borde kanske dra ner på vitlöksbrödet?

2009-10-21 @ 09:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0