katt

Som sagt så kom alle till mig igår. Vi gjorde inget speciellt, bara tog det riktigt lungt och kollade bilder från turkiet och bulgarien. Riktigt fint!
Kollade också lite andra bilder från gamla tider. Gick och la oss ganska sent som betyder att vi vaknade lite sent idag också heh.

Hela dagen har i princip gått ut på vad vi ska äta. Ingen kunde säga något men tillslut gick vi upp till ica.
Jag hatar frågan "vad ska vi äta?" .. lite grann de hemskaste som finns. Flera timmar har den kommit upp idag,om och om igen. Det blev tillslut bacon med makaroner. Riktigt gott! Skitmätta blev vi så det blev vila efteråt.
Sen ringde fetej och sa att hon inte skulle träna idag, skitsur blev jag på henne och  sa att då får hon va ett fetto istället då. Jag var tvungen att träna kände jag eftersom jag hade ätit bacon haha. Hon och alle bestämde att dom skulle sticka och äta på pers krog istället men det höll inte länge. Johanna skickade ett sms sen att hon ville nog endå träna, hon ville inte bli fet.
Alle blev lite ledsen och hatade oss. jag frågade om hon ville med och träna och det skulle hon inte men det slutade med att hon följde med. Haha :( . Jag har gjort ett stoooort kryss i taket. Trodde inte mina ögon/öron.

Efter träningen stack jag hem och åt lite och skulle nästan precis gå och lägga mig och då ringde natta och frågade om jag ville komma ut en stund så hon kom och hämtade mig så va vi ute tills typ nu och bara pratade och lite så! :) trevligt.

men iallafall så måste jag sova nu, har lite ont i huvet plus att ska upp ganska "tidigt" imorgon. Ska träffa jeppan i limhamn imorgon vid 12 för vi ska på ett litet möte :) . Sen blir det träning efter det.



2006



Kommentarer
Postat av: r

jag räknade ut hur många points det är i bacon rätten:) en sån sen får du inte lov att äta mer på en hel dag, och det vill säga ifall du bara tog en halv deciliter pasta;) ångest?

2009-10-22 @ 23:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0