pppppe

okej .. kom hem nu . galen kväll kan jag tycka.. Vi spelade fina ps2 bilspel och skidspel . Vi var skitsugna på pepparkakor så vi sa att när vi vunnit skidspelet får vi gå och handla pepparkakor. Vi vann inte och ica skulle snart stänga så vi började gå. Vi kom kanske 100 m max innan det började hända saker så vi fick gå tillbaka ganska snabbt.

olyckan" blev avklarad och vi letade som galningar efter stress mobil som hon hade tappat typ. Lyfte på allt och kollade många gånger men hittade inte den. omöjligt. När vi letat nästan en timme så skulle vi gå ut och leta efter den men kom bara till hallen där den låg så fint på massa jackor osv haha.

Vi chillade lite framför datorn, kollade upp lite saker och sen kollade vi på youtube på en kille som inte kan inte leva utan sina bacon haha och han blir så sur för att han inte får äta de så han packar sin väska och sticker därifrån. Han är max 10 år om inte mindre. Sjuk kille.

Natta körde mig hem och kvälllen slutade med pepparkakor. sjukt bra.

Ska sova nu, har ont i huvet och halsen (finns anledningar) . Ska hämta min mobil imorgon som har varit på laddning och stan med mamma :) .

Hade tänkt att lägga in en otroligt fin bild men min dator är inte okej just nu så det får jag skita i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0