endå

Fredag började med träning klockan 07.00 på morgonen med papa sen hem och sova som fan! När mamma kom hem så hjälpte jag henne med att städa hela gamla uterummet så det blev skitfint.

På kvällen blev det förfest hos robin mjau och sen vidare till Hipp! Helt okej kväll. Fint folk på hipp som var väldigt kul att träffa. Jag och jeppan gick runt hela hipp och letade efter en människa för att jag skulle presentera dom för varandra haha. För mig och Jeppan slutade kvällen hos mig inom Max. HAHA kul kul :) .
Hemma hos mig så krigar vi med jeppans klänning och balsam på kudde,täcke osvosv haha!

Lördag:
Överraskningsfest hemma hos elle för Adi. Singstar där också, jag var nog bättre hos elle än vad jag var hos Robin. Jag och jeppan sjunger tomas di leva- tro låten . haha alltid! När klockan blir 1 så blir vi hämtade av fehland som kör oss till stan. Anna och Jeppan går till buddha och jag träffar oliver och hans kompis jerka. Vi går hem till max där hannes också är. Dom ska vidare till buddha så vi går till max för där skulle en kompis till jerka komma. Jeppan ringer och vi möter upp henne och går till orvars korvar, äter litegrann och börjar må skitdåligt båda 2. Sen stack vi till bussen och stack hem till mig och sov. Innan vi skulle sova så snackade vi om massa saker. Lunarstorm, snuttesidan och allt vad det nu heter. haha
Min superfina röda klocka gick i sönder :( inte lika roligt!

Söndag vaknar vi upp såklart ehehe, kollar på taket lyser i stjärnorna, sen kollade vi sällskapsresan och gjorde mat samtidigt till den. Den efterlängtade kycklingen med ris och cafedeparis såsen haha. Tror vi bestämde det i fredags. Sen kollar vi på förortsungar. Sen var det dags för jeppan att gå hem så vi cyklde till bussen.

Jag städade lite på mitt rum, sen klippte jag min syster. haha ofta jag klarade det?!??!? Det blev liiiite ojämt men de fixade jag till. Väldigt duktig tror jag nog att jag är! :) Sandra var jättenervös och mamma tillät mig knappt att göra det. hahaha ;)
Halvkollade sen på hot shots och försökte fixa min efterblivna dator, internet har varit sjukt segt.

och Idag följde jag med pappa till mobilia för att köpa nytt internet. Han hade typ "lurat" med mig. När vi var klara så börjar han , ja nu är vi nära körskolan vi kör dit. NEJ sa jag och blev lite sur och börja säga till honom att han var fattig som lurade mig osvosv haha så vi körde inte dit. Jag vet själv att jag måste börja haha men vafaaan!
Vi körde och lämnade in min klocka på lagning istället. Kommer få tillbaka den imorgon eller övermorgon! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0