!!!!!!!!!!!

Jag blir så jävla förbannad (sjukt ful ord men så e det) . Jag har sett framemot detta som fan.
Vet fan inte vad jag ska säga asså. haha sjukt mobbad men måste fan få det ur mig en sista gång. Jag och min finaste vän har redan pratat om det några? gånger haha.

okejokej .. Det är ditt eget jävla fel. Hur kan man vara så jävla dum som du är? Nä jag skiter i det faktiskt. Om jag forstätter kommer det bara bli så jävla ..förjävligt.
Det har gått ut över en helt fel person. Tyvärr.

Får spel på folk som ..är allmänt onödiga också :) .

Sen finns det såklart folk som får mig på bättre humör också, det gillar vi! =)
Jag blir också så jävla glad när Rebecca Jeppsson ringer mig såfort det är någonting som inte är som det ska osv. (inte glad för att det är något) Närsom helst, mitt i natten, vilken tid som helst på dygnet . För jag har sagt vad det än är, när som helst bara ring. Det gör ingenting. Jag säger inte det för att jag inte menar det, jag menar det verkligen och jag är glad över att du förstår att jag menar det =) .

Hoppas jag fick fram de så att det blev rätt? haha

Känns som att jag behöver en mer än galen helg !! 

Nu ska jag kolla lite på tv och sen blir det sova. En galen johanna väckte ju mig imorse. Vi gillar inte det hahah

Kommentarer
Postat av: jeppan

<3

2009-10-07 @ 21:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0