fin äventyrsdag hehe

Jag gick upp halv 9 idag, framsteg för mig woho.. och tog bussen kvart över 9 till stan. Hade ett litet ställe att gå till :) . När det var klart gick jag och fixade en sak till och sen gick jag i stan med mig själv. Trevligt!
Klockan var helt lite och jag ville typ inte gå hem så jag gick bort till storgatan och kollade efter en klänning på gina tricot. Antar att jag köper den imorgon. Jag frågade Johanna om vi skulle äta något eftersom hon snart skulle ha lunch.
Jag gick från storgatan till södervärn för att fixa mitt "avmagnitiserade" busskort som inte ens var de och sen gick jag därifrån till konserthuset till Johannas jobb.
Vi visste inte vad vi skulle äta, hon ville äta thai och jag var riktigt sugen på något riktigt tjockt . har haft såna fetto tankar i huvet, jag är sugen på bk, mcd , chips och dippa och allt. Det blev Bk.
men vi hade en deal, om vi äter bk så ska vi träna ikväll så det gjorde att vi inte fick någon ångest.

När vi ätit klart så ringde henke. " kan du inte komma till landskrona när jag slutat jobba så sticker vi och äter någonstans jag bjuder på mat och en sak till ?" Jag velade fram och tillbaka helt mycket men det slutade med att jag stack dit för jag hade inget speciellt att göra. Jag tog bussen till centralen och sen tog jag tåget till Landskrona.
Inga pengar på mobilen hade jag, och inget batteri alls! Haha väldigt sjukt tycker jag att jag stack dit! :S

När jag kom fram så körde vi till Centersyd och handlade mat, jag tog en liten glass bara och isvatten <3. Sen åkte vi hem efter ett tag. Han frågade mig varför jag satt med jacka i bilen.. svarade att jag bara inte hade tänkt på att ta av mig den. Han sätter på full värme så de blir asvarmt i bilen. typ turkiet varmt. Han sa att han inte tänker ta ner värmen förrän jag tagit av mig jackan. Jag gör det och han tar tillbaka det till normalt.
Jag frågade om vi skulle göra hela bilen sviiinkall och sen direkt efter skitvarmt. Ja de tyckte han så han rullar ner sitt fönster och jag mitt och han öppnade takluckan också! HAHA jag lovar att jag satt och skakade tänder och frös som fan, men vi skulle ha de så i 5 minuter. Dom minutrarna var skitlånga. Sen ville han ha en tävling, "vem som kunde hålla handen genom takluckan längst" så det gjorde vi. Min han blev en isbit! Jag drog ner min hand först så jag förlorade. haha blev lite nervös när han bara körde med en hand, och ibland utan händer!!! =| crazy.
Sen stängde vi allt och satte på skitmycket värme. Jag fick först efterfrysningar men sen blev det varmt och väldigt skönt.

När jag kom hem kollade jag lite onetreehill och sen kom johanna och så stack vi och tränade.
Nu sitter jag här och nästan dör för att jag är skittrött! Ska alldeles strax sova, ska bli skönt som fan!

Nu ska allt börja sega så då skiter jag faktiskt i bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0