Friday im in love

Den väldigt fina kvällen igår började hemma hos Rebecca. Sandra kom också dit och vi gjorde oss klara och drack litegrann innan vi skulle ta bussen till en fest i fridhem.
Det var folk där som man inte träffat eller "umgåtts" med på flera år hehe och senare så kom det fler.

Inne på toan var det så jävla sjukt, haha jag förstår inte vafan vi höll på med! :( Skadat! HAHA
Vi kom dit ganska sent och tiden gick snabbt också så ja, det finns inte mycket att säga mer än att kvällen var sjukt bra och jag hade roligt! ( vissa undantag som man helst inte vill komma ihåg ) .
Älskar vår regel : det man inte kommer ihåg har aldrig hänt. Så det jag ska göra nu är väl att förtränga det!

Klockan blev 4 och sista bussarna hade gått. Jag tog en taxi hemåt men det slutade med "efterfest" i limhamn. När jag kom var det typ 5 pers och jag mådde inte alltför bra så jag gick ut och beställde en taxi hem.
Taxin kom och den jävla idioten tar 200 jävla kronor från limhamn till bunkeflo? De brukar kosta runt 50-80 ?
När jag kom fram i Bunkeflo också så ska han höja det till 236 kr för att det kostar att stanna, är han dum i huvet eller dum i huvet ??! Jag fick det för 200 kr endå. Han velade fram och tillbaka om jag skulle gå och ta ut mer pengar eller inte. Fick ångest när jag såg att dom första bussarna hade börjat gå också när jag kom hem och tänkte att jag hade hellre åkt buss än taxi. Berättade allt för mamma idag så sa hon att jag kunde ha ringt henne och bett henne hämat mig, men tycker att hon gör det helt ofta och sen ville jag inte väcka henne. Haha så svarar hon: det gjorde du ju endå! Jag hade glömt mina nycklar så jag smsade mamma så hon fick komma upp och öppna dörren.  stackare <3

När jag gick hemåt ringde jag jeppan och berätta allt hemskt. Hon fick mig på bättre humör och det kändes lite bättre. En töntig bebis var jag haha men vafan. Jag gick in och la mig och deckade direkt.

Vaknade nog vid 3. Gick ut och träffade Johanna ett tag, sen gick vi upp till henne en stund och sen gick jag hem.
Skulle egentligen på fest ikväll igen med jeppan och sandra, jag ville väldigt gärna men jag mår inte speciellt bra och är riktigt trött.
Ska strax sätta på en film och möjligtvis somna till den.

Bilder kaaanske kommer när jag fått av jeppppan! :)

älskar mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0