gaalet

Galen fredag igår, som vanligt..:)

Min syster var snäll och körde mig, alle, henke och carro till möllan . Det var inflyttningsfest hos robin,martin och martin. Väldigt mycket folk där. Har inte träffat några av dom som var där på skitlänge känns det som så det var kul och jag hade riktigt roligt :).
Senare på kvällen kom andyfat också, som jag inte har träffat på såååå länge.
Vissa stack ut och vissa stanna. Jag och jeppan skulle sticka hem till mig och sova, inom sibylla för jepps skulle handla lite mat. Börjar prata med han "snygga" killen i kassan osvosv. Sen kom jeppans mamma och hämtade henne så hon åkte hem och jag gick till busshållsplatsen och tog bussen till Gustav och sen hem. Oliver och choffe skulle egentligen komma på "efterfest" haha men jag decka när jag kom hem.

Jag förstår inte... jag vet att jag somnade med min jacka på i sängen. När jag vaknar på morgonen har jag ingen jacka på mig och jag ligger under täcket. Min syster säger att det inte var hon och jag "vet" att det inte är jag.

Johanna kom hit en stund för min syster skulle ge henne tui na för hon hade lite ont i nacken osv. När hon gick gjorde sandra och jag mat och nu sitter jag här och ska snart gå och duscha hade jag tänkt.
Blir nog krök ikväll men vi får se , mår inte speciellt bra just nu iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0