haha guud

Blev väckt vid 9 av sandra, sen gick vi ut en runda. Plågsamt var det imorse, mådde nog inte så bra.
Åt frukost när jag kom hem sen somnade jag till onetreehill och vaknade av att mobilen ringde. Natta ringde och frågade om hon skulle vara lite sjuk idag kanske ,(vi snacka om det igår med) och det var bara jag som sa att hon skulle och det visste hon så det var därför hon ringde mig.. haha så kan man ju också göra! :D . Hon sa också att hon skulle komma hit så hon kommer hit om en stund.

Jag skulle egentligen med mamma till stan idag, men jag har mått så jävla dåligt och konstigt hela morgonen så det fick bli att inte gå dit.

Ikväll blir det david guetta, tror nästan jag ska dit fastän jag inte mår vääälidgt jättebra, om jag inte gör det då. För jag har lagt 200 kr på det.

Jag kan typ lova att jag har en pepparkaka i mitt rum. haha :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0