wake me up

Sitter inne hos störsyster henne och ännumerstör robin. Har kramper i magen som inte alls är ovanligt nuförtiden. Jag skulle egentligen ut en runda med henke för ett tag sedan men det blev inte av pga kramperna :S .

Idag träffade jag som sagt Johanna. Vi gick ut en väldigt lång runda med en hund och henke kom lite senare. Han ville så gärna träffa oss haha. Sen stack vi till Ikea för Johanna fick en ide om att hon var tvungen att köpa något där. Hon fick med sig massa grenar/kvistar hem som jag tyckte att hon likabra kunde plocka gratis i skogen för att betala typ 90 kr för dom men de tyckte inte hon.
När vi var vid kassorna säger jag till henke : jag lovar att hon kommer kasta ut skitet inom en vecka!
Johanna kommer lite efter oss ..: ska jag verkligen ha detta? Är det fint? som hon alltid brukar säga om saker som hon e lite osäker på eller om hon verkligen ska köpa det.
Jag säger som jag tycker att de inte är speciellt fint och henke säger att de är inte jäättefult, men alla förstår att han ljuger fettmkt! :(
Det slutade med att hon köpte det.

Sen åkte vi till Rusta på Svågertorp för att hon skulle ha en kruka till pinnarna. Fanns ingen där. haha woho köpte smörknivar istället (y) .
När vi är inne på Rusta så sa eller gjorde jag något så henke tar tag i min dubbelhaka och kniper som fan haha så tar jag mina naglar och trycker i hans fingrar så han ska släppa, men då trycker han hårdare och jag med och så gör han hårdare. haha fyfan vad det gjorde ont :( . Fick ett lagom stort och rött märke. Vi åkte till matställena och dom köpte fetmat och jag bara en liten hamburgare. Blev riktigt sugen.
Sen körde vi och lämnade henke i Annestad där han hade sin bil och sen körde jag och Johanna vidare till limhamn. In och ut i alla hemska butiker som låtsas att dom har krukor. Sen blev det hem snabbt och ta cykeln till annestad där vi gick ut med hunden en sista runda. Vi softa ett tag tills det helt plötsligt kom en tjej. Då stack vi hem . Jag stack hem och bytade om snabbt för att sen gå på träning.

Inte alls kul idag för sandra och pappa lekte bitches. Jag blev sur ...som vanligt och har inte pratat med dom på hela kvällen förrän nu. Haha

Fick tillbaka min fina klocka idag. Skitduktig granne som har lagat den så fint för ett så fint pris också :) .

Har förörvrigt fått feta spel på livet!
Inte lika kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0