we gonna feel it

Först om söndag :

Hade vuxenkalas för min systser först sen på kvällen stack jag till stan. Skulle träffas i stan några stycken men det blev bara jag och natta tillslut. Vi satte oss på barista och köpte vars en dricka och snacka osv.
Hennes nya klasskompis kom förbi så hon kom och satte sig också. Vi satt där några timmar tills dom stängde och sen gick vi och spelade biljard. Haha. När klockan blev elva så körde natta mig hem till johanna och följde med upp till lägenheten för att hon ville kolla hur den såg ut. Efter ett tag så gick hon hem. Johanna ville sova typ direkt men jag var inte alls trött så jag kunde typ inte somna. Jag fick inte kolla på tv och jag fick inte smsa för tv:n var för ljus och det lät på mobilen när jag smsade. Jaha tänkte jag, vad ska jag göra då? Min räddning var när jeppan ringde. Jag gick in på toan och satt där och snackade med henne , typ 2 timmar så när vi hade lagt på hade johanna somnat och jag hade börjat bli lite trött så jag kunde också sova. NERE VID FÖTTERNA!! Johanna och hunden hade tagit all plats och ville inte väcka henne så hade typ inget val.

Vaknade morgonen därpå av att Johanna väckte mig och sa att jag skulle lägga mig skönt och sen stack hon till jobb men vaknar klockan 11 av att hon har ringt som en galning som vanligt, vaaaaaarje dag på morgonen haha ignorerar dom första (förlåt haha) men tillslut har jag vaknat helt så svarar likabra!
Jag gick ut en runda med hunden och sen stack jag till stan med pappa för vi skulle lämna in min efterblivna mobil.
En kille som vi pratar med säger att han har haft samma problem men likadan mobil så han hade typ bytat direkt.
Den hänger sig, stänger av sig när man pratar med folk i telefon, skitstörigt ju. Han sa att jag skulle säga lite saker så jag skulle få antingen en ny eller en till samma pris.
Vi gick till the phone house och jag hoppades på en ny annan mobil. När vi säger vad som har hänt säger han : brukar du stänga av din mobil?
- ehm nej, borde jag det?
- ja, så där har vi problemet. Du måste stänga av den minst en gång i veckan för den ska funka. själv stänger jag av min var 3dje vecka.
- jaha, men då får folk inte tag på mig? det är kanske det jag har en mobil till ?
- gör de innan du går och lägger dig. stäng av den och sätt på den igen.

Pappa frågade om han skojade, för hur jävla sjukt låter det inte? :S
Sen frågade pappa om han kunde göra en uppdatering på den ( har gjort de innan men de funkar endå inte).
Jag fick spel på gubben och vägrade göra en uppdatering så gick ut ur affären, senare kom pappa.

Vi stack till ett matställe och åt och sen körde vi in till stan till the phone house där istället, hade varit i jägerso.
Han i kassan var yngre och bättre enligt mig så efter lite snack så lämnade jag in mobilen på lagning.
Den måste ha varit inne på lagning 3  gånger och prata med sony ericsson om man ska få en annan mobil. Blir så ledsen.
Sen tog sandra och jag bussen hem för hon hade kommit dit. Gick ut en runda sen på kvällen följde jag med pappa och tränade. Hem och sova när jag kom hem . Var väldigt trött.



Vaknade tidigt idag pga sandra som drog ut mig imorse, svinkallt. Sen sov jag när jag kom hem. Vid 3tiden stack jag upp till annestad och chillade. Natta kom dit så stack vi och hämtade mat från madonna och åt den. Snackade om turkiet (båda va där i somras) . Sjuka grejer. Skulle egentligen till Johanna men det var fööör kallt att cykla dit om jag ska cykla hem ikväll också så jag stack hem istället. Blir chill ikväll! Ska med elle till stan imorgon och till tandläkaren. Känns som jag kommer att få borra fettmkt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0