you rock my world

Om igår :

Johanna börjar att ringa som en idiot och det märker jag och vaknar av eftersom mitt huvud vibrerar.. ? Min mobil låg tydligen under kudden. Jag hann inte svara vilket som var tur (a) haha . Somnar om och typ en timme senare så kallar pappa på mig och säger att det var till mig. Jag ville bara dö! haha in på mitt rum kommer fetejojo och börjar "väcka" mig ännu mer. Hon frågar vad jag gör.. dum fråga:( låg ju och sov. Sen frågar hon om jag ska följa med till ikea och då fick jag en plötslig huvudvärk . (fejkad) Jag lovar att hon typ tvingade med mig och tjata tills jag hade tagit på mig kläder. Jag följde med till slut. Vi åkte till Ikea och sen till hennes jobb och lämnade sakerna. Inom limhamn och åt, skitgod mat och sen hem. När jag kom hem stack jag upp till jessica för hon behövde hjälp.

Jag var hemma igen vid 6. Då ringde johanna mig och frågade om hon kunde komma till mig och det gjorde hon. Tjockisen tyckte att det var dålig stil av mig att jag inte hade gjort mat till henne, så jag fick ge lite till henne också. Vid kvart i 7 kom henke och då gick vi ut på en fin liten runda. Johanna svek ganska tidigt så jag och henke gick till Nico. Han svek också så vi gick och satte oss på ett fint ställe och pratade ett tag. Vi visste inte riktigt vem vi skulle störa oss med. Nico skulle iväg ett tag så när han hade stuckit så gick vi och ringde på nicos hus. Hans pappa öppnade och henke började berätta att vi skulle träffa nico och blabla och hans pappa frågade oss om vi ville komma in och vänta på honom där. (det var vår planerade plan haha) Såklart gick vi in. Skittrevlig pappa. Vi fick dricka och sen satt vi och chillade framför tvn. Nico fick reda på att vi var där hemma så han ringde och sa att han inte skulle träffas och då fick vi gå ut därifrån. Det var ganska pinsamt haha!
Henke körde mig hem . När vi nästan är med mig så säger han något och bara stänger av motorn typ haha så står där batteri på bilen och sen stannar bilen mitt i gatan haha tvärs över hela så det börjar bli lite köer och sånt! hahaa :(  .

Sen sov jag för att jag skulle upp tidigt till Ullared imorse.
Ja, idag väckte min syster mig vid 5. Det var riktigt hemskt att gå upp. men tog bara på mig lite och fixa sen ut i bilen med en varm filt. (cpkallt ute) och kuuudde. Elin och Linnea kom så vi körde och skulle hämta Robin.
Han var inte vaken, han hade varit ute och festat och bara sovit någon timme, men han kom ut endå.
Sov i princip hela resan upp. Vi var ganska länge inne på ullared. Köpte lite saker hit och dit.
Ett par skitsköna uggs (a) osv. Robin och Sandra blev jävla stör. Sandra betedde sig som ett störigt litet barn och robin var så jävla ond bara :( haha .

Vi körde därifrån vid 2 och var hemma vid 4. Helt okej.
Jag gick över och köpte mat, åt lite mat och kollade oth. Sen ringde Jessica så jag stack upp till henne. Pappa kom och hämtade mig och sen nu har vi övningskört en stund. Jag märkte att jag faktiskt kan köra.. men jävla körskolan .. =/ have to!


RIKTIG bebis i kundvagn


Dom ända bilderna från idag så kan likabra lägga upp båda två!
(plus linneas försök till en översiktsbild haha men det blev rakt fram på en bil istället)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0