all of the above

Igår träffade jag elle i stan. Jag handlade ett par fina jeansleggings och en ny klämma. Har haft 3 stycken under 1 måndag och alla går isönder. Skitstörigt. När vi var klara så gick vi till jensens och åt. Skiiiiitgod mat och vi tvingade i oss all mat! Jag fick håll efteråt .. :( .

Sen kom natta till stan och så började vi gå mot Södervärn. Borta vid triangeln finns en kikare "malmö i framtiden" så man kunde se hur de kommer se ut i malmö om några år. Vi ska tydligen få spårvagnar. Mycket fint! När vi varit på södervärn så gick vi tillbaka till stan så blev elle och jag körda hem.

Idag var jag uppe 05.00, skitkallt och skitmörkt ute. Kom hem vid 9 igen och då ville min syster att jag skulle cykla in med henne till hennes skola och vänta på henne i 2 timmar medans hon var där. haha fetglöm! Jag åt en macka och sen gick jag och la mig. Vaknade upp vid 12 av att jag var riktigt hungrig så jag gick upp och åt sen bytade jag om, tog bussen till limhamn, inom banken sen stack Sandra och jag tränade. Riktigt längesen, men måste börja göra de ofta nu igen .. jag har blivit ett fetto som fanfan!!

Har också omformaterat min efterblivna dator. Elle kommer och hämtar mig om typ en timme tror jag. Ska sova där idag istället. :) haha vi ska se en överfattig film =( .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0