:)

Stack som sagt hem till Johanna igår, hennes nya home hehe. Hon kom till mig så cyklade vi tillsammans dit.
Den såg inte alls ut som jag hade förväntat mig, en riktigt stor etta för att vara etta :) . Mycket fin var den och skitmysigt.
Jag hjälpte fete att göra mat samtidigt som vi "kollade" på idol. Haha alltid när jag träffar henne så har hon nya läte på g, haha :( .

När vi ätit klart och så så gick vi till sängen och kollade tv, eller jag såg knappt någonting . Tvn står på golvet än sålänge (tror hon fått en tv bänk idag hah) mm och jag var längst in så såg typ bara lite huve men jag sket i vilket för de va ett program som jag inte bryr mig så mycket av. Sen såg vi att andra avenyn hade börjat, johanna kunde inte se de nyaste programmet för hon har inte sett de förra och då ville jag se de allra första eftersom jag inte sett de, haha efter många om och men så blev det att vi kollade det allra första! :D

När vi sett klart det var vi riktigt trötta så vi stängde ner allt och skulle somna.. klockan var 22.00 men det var väldigt skönt. Skitskön säng, min suger men som vanligt så vaknade jag flera gånger under natten. Förstår inte varför?

Jag skulle upp sex imorse och jag kom upp, var knappt trött trodde jag iallafall :S .. Fixade mig lite snabbt och sen sa jag till johanna att jag skulle gå.
När hon skulle låsa efter mig säger hon " asså jag är inte ens vaken!!!!! " .

Hon ringer mig 2 timmar senare och berättar om hur trött hon var imorse haha och jag berättade vad hon hade sagt. Vaa?? haha sa jag så? .. :( inte okej.
Jag kom hem vid 8 och sov en halvtimme sen stack jag upp till Jessica för att passa hennes barn heeela dagen.
HAHA, jag tyckte att jag var skitrolig när jag skrämde den minsta flickan så att hon hoppade till!!! :( hahaha

Kom hem halv 6 , vara hemma en liten stund sen följde jag med pappa och tränade.
Nu sitter jag här :( . Skulle egentligen hem till johanna och sova där idag igen men vi snackade lite och kom fram till att de blir bättre någon annan dag! :D

Ska göra annat nu!


haha, jag och johanna 2007 ! Kanske inte världens finaste bild! :)  (påmig:D haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0