förra lördagen!

Jag och jeppan träffades på centralen och sen gick vi till max som vi inte visse var den max vi visste just då. Började förkröka. Där var folk som jag inte träffat/sett förrän jag gick i sexan eller om inte femman.
Vi körde olika spel och hahaah människorna var så dumma i huvet :( . Det var en kille som fick dricka hela tiden för dom som satt bredvid visad alla oss andra vad vi skulle gissa på hela tiden . Han förstod ingenting förrän efter när dom hade berättat! :D

När vi hade förkrökat en stund så skulle vi gå vidare till buddha. Vi gick aldrig in, jag , jeppan och oliver tog en taxi hem till oliver istället. Hahah sjukt! Taxin stannade utanför ett hus där det stod fullt med människor utan. Jag frågade är det fest eller?
- jaa kaam in, kaam in ! dom  var danskar.

Vi fick ut i ett stort tält det var massor av sprit och musik så där tog vi vad vi ville dricka och sen gick vi och satte oss i uterummet där dom andra satt. Jag och jeppan hann med en fin dans ute i tältet till turn around :( 2 gånger till och med.
När vi kom in i uterummet så påstår oliver att jag har sagt heeelloooo deenmark! haha. Alla var ju danskar.
Vi satt och drack med dom och hade roligt. Efter ett tag börjar Oliver med sin allsång, hahah riktigt sjukt. När jag vet hur man lägger ut filmer här eller på facebook så ska den upp! :D och vad jag och jeppan sa i filmen haha förhelvete ?

Först fick vi en shot trot jag, jag gav min till oliver. han tog den och sen efteråt fick han absint . När han hade druckit den säger han till mig : ska vi gå.. jag mår inte så bra !! Jeppan ville också hah :( .

När vi skulle sova så envisas jeppan med att hon ska sova själv i sängen för att hon har aldrig fått sova i sängen och säger att han ska gå och lägga sig i den soffan där jag sov (den var skitliten) , men han skulle sova i sängen han också. Dom "bråka" om sängen ett tag och det slutade med att oli gick in.
När han gått säger jeppan till mig, sussie vill du sova i sängen så kom? hahahah så jävla ond.
Vi hörde ljud och såg ljus osv, skickade sms till oliver att han skulle komma ut. Skitsnutig var han . haha "prata aldrig mer med mig" ,"jag tänke inte sova i soffan" ,"jag bryr mig inte blabla" hahah . Han sa dagen efter att han skulle komma ut igen men han somnade så han hann aldrig .

Nästa dag kom han ut och störade sig och sen så följde vi med på hans match i rosengård . Vi kollade ett tag sen kom min mamma och syster och hämtade mig och jeppan. Hem till mig och chilla, åt och var överdrivet galna! hahaha . På kvällen tog vi en runda och sen kollade vi på taken men halvsomnade till den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0