Friday 25/9

Oliver kom hem till mig vid halv 8 tiden, chilla typ innan vi stack till bussen. Vi tog bussen till centralen och mötte upp ellepelle och sen gick vi till max ! :)
Förresten förra helgen skulle jag och jeppan också till max, olivers kompis ..hade ingen aning om vem det var. När vi kommer utanför hans dörr säger jag, men haha här bor ju gw också, så konsigt! Den dära max var också gw. haha så jävla sjukt, men riktigt roligt att träffa honom , det var ett jävla tag sen sist.

iallafall .. vi började dricka och jag blev riktigt taggad av musiken som var riktigt bra. Lite senare så kom max kompis hanna och filip och gustav. Dom kom ganska sent med tanke på att vi skulle sticka kvart över 11 haha för vi hade som sagt vår lilla plan! :)
Elle+vodka är en riktigt bra kombination och jag gillar det verkligen haha .

Vi stack till hipp, inte kvar över 11 . Planen sabbades =/ . Jag, elle, max och oliver gick och ställde oss i den superlånga kön. Var dom andra tog vägen har jag inte aning om. Efter en stund, väldigt liten stund så stack elle hem också så det var bara vi 3 .
Vi kom in, inte innan 00.00 så heeela planen var totalt sabbad haha men vi sket i vilket. Gick in och dom beställde dricka och sen skulle dom ut och ta luft eller något men så hör vi sexy bitch låten så då stack vi in direkt och börja shakea :( . hahaha oliver körde en riktigt sjuk dans och det stod typ 5 tjejer bakom honom och skrattade åt honom . När jag sa det till honom så blev han "ledsen" och ville inte dansa längre. hahah AW!

Träffade asmycket folk där inne, skitroligt. Blev av med oliver och max ett antal gånger men hittade dom lite senare vid baren haha. Jag sa till oliver att jag skulle gå på toa och att han skulle stanna vid baren.
- ja sussie, kom hit här när du e klar!! jag stannar här!
- ja skitbra!
jag går på toa och när jag kommer tillbaka , är oliver kvar då? nej det är han inte. Letar runt på hela hipp men hittar inte honom. Jag kände att jag fick sms och det är från oli där han skrev att han hade stuckit för att jag hade tagit för lång tid på mig? haha riktigt jävla dum i huvet.

Minnet är inte på topp, men jag hade skitroligt! Hipp brukar inte vara min favorit . Händer saker som kanske inte är alltför roliga, men dom 2 senaste gångerna har varit skitroligt.. eller ja studenten var också det ändå tills jag fick reda på lite saker några dagar/veckor efter (?). Vissa folk , vissa folk .. nä det finns inget säga alltså!

Kvällen igår slutade riiiiiiiiiiiktigt störigt haha. Jag hade så jävla ont i mina fötter så jag visste fan inte var jag skulle ta mig till men som tur är hade jag ett par vanliga platta skor med mig men det gick inte. Mina nya skor hade totaltförstört mina fötter. Tillochmed när jag vaknade imorse hade jag skitont.

När jag satt och åt innan kommer pappa och börjar prata om inatt . Jag har svaga minnen om att jag har kommit hem och pratat och väckt hela familjen .Först in till sandra och börjar diskutera om en sak och bara babblar på och sandra bara mm, ja , ja gör så, nej haha typ fattar ingenting hon ville bara sova . sen vidare in till mamma. Fick till och med upp henne ur sängen men vet dock inte varför..haha stod i köket och diskuterade om samma sak med henne i typ en halvtimme. Iallafall vad han försökte komma fram till var att jag hade skrikit högt som fan haha istället för att pratai en normal ton. Han trodde att jag var stenpackad och han visste knappt vad han skulle tro hahaha! Jag tror faktiskt själv att jag pratade skithögt, det har hänt innan. Helt okej, helt okej ;) .

Vaknar tidigt som vanligt imorse och mår inte alltför bra. Har legat i sängen i princip hela dagen. Gått upp och ätit lite vid 2 tillfällen och annars bara legat i sängen och sovit och chillat galet mycket! =)
Reb skulle egentligen komma hit också men det blev ändrat. Har suttit och tråkat hela kvällen. Har funderat om jag ska följa med ut och festa, haha ofta? eller om jag skulle sticka hem till en kompis eller om jag skulle bara ut och chilla med lite folk men jag kom fram till samma svar hela tiden : jag tror inte att jag orkar, nej jag orkar inte!

Jag ska nog lägga mig i sängen ganska snart och sätta på en film och somna till den! om det ens behövs, är redan astrött.


jag och elle för ett tag sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0