glömt

När jag träffade elle i stan idag så sa hon till mig att hon hade läst vad jag skrivit om göteborg men glömt de roligasgte.. haha helglömt.

Vi skulle köra till simon ju .. haha så var det en helt vanlig väg trodde vi .. så kör ellepelle men det visar sig att de var spårvagnsvägen och att man inte fick köra där haha elle fick panik och matti bara skriker KÖÖÖÖR, KÖÖÖÖR!!!!!!! hahaha´folk som är på trottoaren stannar upp och kollar skitkontig på oss haha ! Sen ville elle stanna till på trottoaren men så sitter de 2 kärringar på en resturang och glor asmycket så hon körde vidare fram till en "parkering" . hahah vi alla dog lite av flabb! :(

En sak som jag också glömde var.. att när vi vaknade på vandrarhemmet så säger johanna .. sussie?
jag bara jaa ? hon : jag bara hittade på att någon hade hängt sig här!!

haha så jäääävla dum, jag hade varit rädd i onödan! :( hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0