monday

Har börjat vakna skittidigt på morgonen och det är skitjobbigt för jag är så jävla trött och vill sova längre. Satt hemma innan idag och fick feta spel på livet . Jag sms lite med johannap och vi kom fram till att vi skulle träffas i stan, and so we did.
Slutade med att vi satt några timmar (haha kändes de som) och bara pratade och pratade om massa saker. Sen gick vi till centralen och åkte hem .

När jag kom hem så kom elle till mig från hennes träning, längesen vi träffades så det var khuuul :) haha.. Sen skulle jag egentligen till johannam och kolla på hata göteborg som var vår favofilm hela förra sommaren haha , men det blir senare i veckan istället! =)

Imorgon blir det annestad typ hela dagen och sen på kvällen hem till elle och sova där, väldigt längesen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0