tirsdag

Vaknade tidigt idag igen, börjar bli asjobbigt! iallafall så duschade jag åt och sen stack upp till annestad. Min syster kom dit vid halv 2. Kom hem ikväll och ringde jeppan och snackade massa skit. Min syster flyttar den 30 oktober och jeppan har redan planerat vad som ska hända med hennes rum .
"vi kan ju ha de så blabla" haha viiiiii .. så fin så fin!
Har inte träffats på 1 vecka och snart blir det också 2 .. =/ förhoppningsvis så ses vi till helgen.

Skulle egentligen hem till ellepelle och sova hos henne inatt men de blev inte så. Hon måste plugga matte för att hinna ifatt. Blev bäst att hon får göra det ostört av mig! =)
Sandras vän kom hit med sin lilla valp, skitsöt haha. Riktigt liten är den .

Nu blir det andra avenyn som jag inte ens visste hade börjat igen :S .. med min syster, fint besök =) haha .
Sen blir det om gbg med j .

ciaociao

Kommentarer
Postat av: sandra

vad har ni för planer?? ;)tell me

2009-09-15 @ 22:20:26
Postat av: Anonym

vaddå NOG ses till helgen:(

2009-09-16 @ 21:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0